مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-04سياسي

فجر44| دهه فجر دهه نور است/ دهه فجر با زمان های دیگر متفاوت است


عضو هیت علمی دانشکده حقوق وعلوم سیاسی دانشگاه شیراز گفت: خانواده ها باید برای دهه فجر تلاش کنند و راه را برای فرزندان خود هموار کنند و به آن ها بیاموزند دهه فجر با زمان های دیگر متفاوت است تا ادامه راه این انقلاب باشند.

- علی شیرازی در گفتگو با خبرنگار فارس از شیراز درخصوص دهه فجر اظهار داشت: هر وقت صحبت از دهه فجر می شود همیشه در ذهن من جشن و شور و شادی تداعی می گردد، تا یادم می آید در این ایام مغازه ها به صورت خودکار جلوی مغازه شان ریسه می کشیدند و پرچم می زدند؛ مردم خانه هایشان را تزییین می کردند، نقل و شیرینی پخش می کردند و دائم سرود های انقلابی پخش می شد.

او ادامه داد: حال دیگر دهه فجر نشاط قبل را ندارد و باید تلاش کنیم به آن دوران و شرایط و شور و حال بازگردیم، خانواده ها باید تلاش کنند و راه را برای فرزندان خود هموار کنند و به آنها بیاموزند دهه فجر با زمان های دیگر متفاوت است تا ادامه راه این انقلاب باشند.

  وی دهه فجر را دهه نور دانست و گفت: دهه فجر دهه نور، نور مادی و معنوی، دهه پیروزی حق بر باطل ،دهه پیروزی خون بر شمشیر و ادامه راه امام حسین(ع) است.

  او با بیان نقل قولی از مرحوم آیت الله حائری به اهمیت حضور نوجوانان وجوانان در این ایام اشاره کرد و گفت: خدارحمت کند آیت الله حائری را ؛ ایشان می گفتند یهودی های فرزندانشان را خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| دهه فجر دهه نور است/ دهه فجر با زمان های دیگر متفاوت است

فجر44| دهه فجر دهه نور است/ دهه فجر با زمان های دیگر متفاوت است